3CIXTY PLUS


3CIXTY PLUS
RM109 Semenanjung
Rm119 Sabah Sarawak
20 Sachet

3Cixty Plus adalah 100% produk Buatan Malaysia dan pengasasnya adalah beragama Islam. Kalu bukan kita yang tak menyokong produk keluaran negara kita, siapa lagi kan yang nak sokong? Dan sudah semestinya produk ni HALAL tau. Takyah nak ragu-ragu dah. Takde bahan yang terlarang terkandung dalam produk 3Cixty Plus ni. Kilang 3Cixty Plus juga telah mendapat GMP di mana ia merupakan faktor terpenting dalam keluaran suatu produk. Yang terakhir yang paling penting juga anda mesti tahu adalah, 3Cixty Plus merupakan 100% natural!
Haaa, best kan? Mesti pakat teruja semua nak try ni kan?? Ekekekee




Antara kandungan yang terdapat di dalam 3Cixty Plus . Yang paling superb adalah EKSTRAK ROS! Antara satu-satunya produk yang menggunakan ekstrak ros. Kita pon da sedia maklum kan khasiat kelopak bunga ros tu. Try google sekarang, konpem anda akan lebih teruja untuk try 3Cixty Plus ni.

Haaa, ni kilang di mana 3Cixty Plus diproses. Boleh tengok dan nilai sendiri yee :))

Antara 5 kelebihan utam 3Cixty Plus. Sebenarnya, terdapat 1001 khasiat lagi. Nak tau khasiat yang selebihnya?? Jom la order dan alami sendiri khasiatnya :)


3Cixty Plus ni bukan pil tau, dia dalam bentuk serbuk. So, ini aturan pengambilannya. Sehari just minum 1 sachet jer, sebelum tidur ye. Pssttt! Meh nak gitau apa yang akan membuat anda lagi teruja. 3Cixty Plus ni rasa dia tak sama macam supliment lain yang ada di pasaran. Sebab?? Rasanya... uummmpppphhhhhh!!! Rasa masam-masam macam epal hijau atau asam jawa! Pergh! Sedappp. Try imagine rasa camne. Sangat-sangat sedap. Sampaikan setiap hari tak sabar-sabar nak minum... hihiii. Haaa, nak lagi best, shake dengan air sejuk/air peti yee. Tambah ketulan air lagi pedeperghhh! kikikiii



Dah dah dahhh, stop imagine rasa 3Cixty Plus yang sedap lagi enak menusuk kalbu ni. apa kata meh kita tengok testimoni-testimoni pengguna yang telah mengamalkan 3Cixty Plus ni. Jommmm...



2 gambar ni menunjukkan pengguna mengalami masalah di bahagian tumit dan tapak kaki. Haaa, boleh beza kan yang sebelum dan selepas tu. yang sebelum macam kaki takde tuan jer! ekekekee. Mana taknya, kasar semacam, siap pecah lagi. Yang selepas... taraaaa! Dalam masa 2 minggu jer da dapat kesan camtu tau!




Cewahhh... lelaki pon pentingkan kecantikan tau. Sape kata kecantikan hanya untuk wanita jer? Haaa, salah tau! Zaman sekarang lelaki pon turut sama menjaga kecantikan. kadang-kadang mengalahkan wanita. Wanita tak rasa tercabar ker?? hihiii


Phewww! Makin cerah kan? Gambar sebelum kulit kusam dan gelap. Yang selepas tu memang perghh! Makin cerah dan jelita. Cik abang makin sayanggg ;)


Haaa, makin glowing kan kulit cik adik kita ni. 













Wallah.. Terlalu banyak feedback yang telah diberikan oleh pengguna yang telah mengamalkan 3Cixty Plus ni. Sampai kami sangat teruja untuk menjualnya. Mana tak teruja, produk baik, mestila teruja. Kami hanya ingin memberikan produk terbaik untuk anda. Agar masalah yang berterusan membelenggu anda akan dapat diatasi.


3CIXTY PLUS
RM109 Semenanjung
Rm119 Sabah Sarawak
20 Sachet

Jika berminat boleh terjah fanpage 3CIXTY PLUS TERENGGANU atau sms/wassap/wechat 0145327324 untuk sebarang pertanyaan. Dan, jika benar-benar yakin untuk mencuba, boleh klik BORANG TEMPAHAN untuk mengalami sendiri khasiat 3Cixty Plus!




Cik Lala Beauty House © 2013 | Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ | Best viewed with Google Chrome