VITAMIN C 1000MG PAHANG PHARMACY

~~~HOT SELLING VITAMIN C 1000MG~~~!! ^___^



***1biji bersamaan 1000 mg = 14 biji buah sunquick


***vitamin c adalah vitamin yang paling popular yang biasa dimakan untuk mengelakkan selsema n tahukah anda bahawa vitamin c juga banyak kebaikan dan kelebihan lain kpd kesihatan kita...

~ memberi effect kulit yang sekata,cerah dan lembab( kulit muka n badan cerah sekata..nanti xde la muka cerah tapi tangan xberapa nk cerah)

~ sesuai untuk ibu mengandung

~ untuk merawat jerawat di wajah dan badan

~ menguatkan gusi dan gigi..

Vitamin C kami 100% asid ascorbic 1000mg, tanpa perisa atau pewarna tmbahan dan tidak melekit.  Vitamin C 1000mg Pahang Pharmacy ni antara Vitamin C terbaik keluaran Pahang Pharma. No KKM MAL06051404X. So, tiada unsur keraguan dari segi halal (100% asid ascorbic) dan selamat dimakan (ada no KKM). Ia juga bersifat larut air. Jadi, terlebih dos pon takde masalah sebab akan keluar melalui urin dan peluh.
Alhamdulillah..belum ada lag setakat ni bagi feedback negatif. Vitamin C ni memang tak ada side effect. Nasihat Lala, jaga pemakanan,jangan stress, rehat cukup, minum banyak air untuk detox/buang toksin. 


Cara makan telan sebiji sehari dengan air masak (pagi @ malam) dan jangan kunyah sebab takde perisa tambahan!

Makan 1 biji jer sehari sebelum tido yeee. Dan sila elakkan kafein dan lebihkan meminum air kosong sekurang-kurangnya 2 liter sehari! 


PASTIKAN YANG ORI, BARU BELI!
Ramai sangat yang jual dengan harga terlampau murah. Tapi, hakikatnya, ia tidak ori!

Cepat pm CIK LALA BEAUTY HOUSE atau sms/wassap/wechat 0145327324 untuk dapatkan harga. Yang pasti harga borong terendah akan diberikan hanya untuk anda!

Cik Lala Beauty House © 2013 | Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ | Best viewed with Google Chrome